Krótki opis

WYDANIE SPECJALNE poświęcone w całości problematyce różnych rodzajów trądziku – acne vulgaris, acne tarda, rosacea oraz maskne.

To praktyczny i przystępny przewodnik po rodzajach tych dermatoz.

Porządkuje on wiedzę na temat przyczyn powstawania każdego typu trądziku i jego objawów.

Prezentuje dostępne i skuteczne metody leczenia dermatologicznego oraz uzupełniające je zabiegi pielęgnacyjne.

Są to zarówno terapie farmakologiczne w gabinetach lekarskich, jak i kosmetologiczne, oparte o specjalistyczną aparaturę do redukcji zmian skórnych po tych dermatozach oraz profesjonalne kosmetyki niwelujące ślady potrądzikowe.

Warto mieć w pracy ten przewodnik, jakiego nie wydał jeszcze nikt.

• Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

TRĄDZIK - wydanie specjalne 2021 - LNE

Krótki opis

To praktyczny i przystępny przewodnik po rodzajach tych dermatoz.

Warto mieć w pracy ten przewodnik, jakiego nie wydał jeszcze nikt.

9,90 zł Zniżka 14,00 zł
Brutto